Szukaj

Pytania i odpowiedzi

Z czego szyjemy?

Nasze produkty szyte są z bawełny najwyższej jakości. To najlepsza dostępna na rynku dzianina produkowana w Polsce. Zawiera domieszkę elastanu, dlatego dopasuje się do każdej sylwetki. Materiał poddajemy dodatkowej obróbce w drukarni - m.in. zmiękczamy go, natomiast druk badamy pod kątem wytrzymałości na ścieralność.
Nasze koszulki i bluzy są przewiewne, bardzo miękkie, materiał nie machaci się i nie wyciąga. Odpowiednio pielęgnowane posłużą Ci długie lata. Wystarczy prać je ręcznie na lewej stronie w temperaturze 30 stopni oraz prasować na lewej stronie w niskiej temperaturze. W trakcie użytkowania włókna ulegają skręceniu, dlatego może się wydawać, że druk lekko blednie. Tak się jednak nie dzieje, to naturalne zachowanie włókna bawełny, białe niezadrukowane włókna ze spodu i środka przędzy wydostają się na zewnątrz i rozjaśniają obraz druku.
Jesteśmy głęboko przekonane o tym, że każdy kto będzie miał do czynienia z naszym materiałem, szybko się w nim zakocha:)
Poszczególne elementy garderoby wykonujemy z innych materiałów, dlatego nadruk może mieć inne odcienie. Kupując bluzę i spodnie do kompletu weż pod uwagę, że nie będą identyczne.

Jak pielęgnować ubranie, aby posłużyło mi jak najdłużej?

Przede wszystkim ważne jest, aby odzież prać ręcznie w maksymalnie 30 stopniach. Nadruk źle znosi tarcie, dlatego staraj się go unikać. Ponadto bluzy i inne "cięższe" elementy garderoby susz w pozycji poziomej, aby się nie odkształciły od ciężaru wody.

Co jeśli mój rozmiar jest wyprzedany?

Polecamy zapisać się do newslettera. Wyślemy maila, gdy nowe produkty pojawią się w sklepie. Uwierzcie, to się dzieje często, gdy jest duże zapotrzebowanie na jakiś model, doszywamy go.
Jeśli chciałabyś, aby jakiś model został do
szyty, koniecznie do nas napisz.

W jaki sposób dokonać zwrotu?

Zwrotu możesz dokonać w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu. Na początku napisz do nas maila na shopping@pinky-planet.pl. Jeśli produkt jest Ci za duży/mały możemy zaoferować wymianę - odsyłasz produkt na swój koszt, a my wysyłamy Ci inny rozmiar. Możliwa jest jedna wymiana na nasz koszt, natomiast w przypadku kolejnych należy dokonać zapłaty za wysyłkę. Jeśli chcesz całkowicie oddać produkt, odeślij go na swój koszt na nasz adres: ul.Ketlinga 19, 60-177 Poznań. Prosimy o podanie powodu zwrotu, to pozwoli nam udoskonalać produkty. Zwrotu pieniędzy dokonamy w ciągu 14 dni, aczkolwiek zazwyczaj robimy to w ciągu kilku dni.

Mam problem z płatnością - np. przeglądarka przekierowuje mnie na poprzednią stronę i nie mogę dokończyć procesu płatności.

Spróbuj dokonać zamówienia z innej przeglądarki w trybie incognito. Jeśli to nie pomoże, zapłać przelewem.
Jeśli masz pytanie, napisz do nas maila i na pewno pomożemy :)

Dane do przelewu:

50 1020 5558 1111 1185 2880 0084
Inteligo (PKO)
w tytule podaj numer zamówienia

Czy wysyłacie do innych krajów?

Oczywiście, że tak. Mamy umowę z firmą UPS i za ich pośrednictwem realizujemy wysyłki towaru poza granicę Polski. Zerknij do naszego działu Koszty dostawy.

Nie otrzymałam potwierdzenie zamówienia. Co robić?

Sprawdź czy czasami mail nie trafił do skrzynki spam. Jeśli nie widzisz go - skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy podając swoje imię i nazwisko. Jeśli zapłaciłaś za zamówienie, nie ma opcji, żeby zamówienie do nas nie trafiło :)

Koszyk

Twój koszyk jest pusty:(

Na pewno znajdziesz coś dla siebie