Pytania i odpowiedzi

Z czego szyjemy?

Nasze produkty szyte są z bawełny najwyższej jakości. To najlepsza dostępna na rynku dzianina produkowana w Polsce. Zawiera domieszkę elastanu, dlatego dopasuje się do każdej sylwetki. Materiał poddajemy dodatkowej obróbce w drukarni - m.in. zmiękczamy go, natomiast druk badamy pod kątem wytrzymałości na ścieralność.
Nasze koszulki i bluzy są przewiewne, bardzo miękkie, materiał nie mechaci się i nie wyciąga. Odpowiednio pielęgnowane posłużą Ci długie lata. Wystarczy prać je ręcznie na lewej stronie w temperaturze 30 stopni oraz prasować na lewej stronie w niskiej temperaturze. W trakcie użytkowania włókna ulegają skręceniu, dlatego może się wydawać, że druk lekko blednie. Tak się jednak nie dzieje, to naturalne zachowanie włókna bawełny, białe niezadrukowane włókna ze spodu i środka przędzy wydostają się na zewnątrz i rozjaśniają obraz druku.
Jesteśmy głęboko przekonane o tym, że każdy kto będzie miał do czynienia z naszym materiałem, szybko się w nim zakocha:)
Poszczególne elementy garderoby wykonujemy z innych materiałów, dlatego nadruk może mieć inne odcienie. Kupując bluzę i spodnie do kompletu weź pod uwagę, że nie będą identyczne.

Jak pielęgnować ubranie, aby posłużyło mi jak najdłużej?

Przede wszystkim ważne jest, aby odzież prać ręcznie w maksymalnie 30 stopniach. Nadruk źle znosi tarcie, dlatego staraj się go unikać. Ponadto bluzy i inne "cięższe" elementy garderoby susz w pozycji poziomej, aby się nie odkształciły od ciężaru wody.

Co jeśli mój rozmiar jest wyprzedany?

Polecamy zapisać się do powiadomienia o dostępności produktu. W tym celu naciśnij na kwadrat "Powiadomienie dostępności" pojawiający się przy produkcie. Wpisz swojego maila, a my wyślemy ci wiadomość, gdy nowe produkty pojawią się w sklepie. Uwierzcie, to się dzieje często, gdy jest duże zapotrzebowanie na jakiś model, doszywamy go.
Jeśli chciałabyś, aby jakiś model został do
szyty, koniecznie do nas napisz.

W jaki sposób dokonać zwrotu?

Cała procedura opisana jest tutaj: Zwroty i wymiany

Mam problem z płatnością - np. przeglądarka przekierowuje mnie na poprzednią stronę i nie mogę dokończyć procesu płatności.

Spróbuj dokonać zamówienia z innej przeglądarki w trybie incognito. Jeśli to nie pomoże, zapłać przelewem.
Jeśli masz pytanie, napisz do nas maila i na pewno pomożemy :)

Dane do przelewu:

50 1020 5558 1111 1183 7890 0067
Inteligo (PKO)
w tytule podaj numer zamówienia

Czy wysyłacie do innych krajów?

Oczywiście, że tak. Zerknij do naszego działu Koszty dostawy. Nadajemy za pośrednictwem DPD, GLS, Poczty Polskiej oraz UPS.

Nie otrzymałam potwierdzenie zamówienia. Co robić?

Sprawdź czy czasami mail nie trafił do skrzynki spam. Jeśli nie widzisz go - skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy podając swoje imię i nazwisko. Jeśli zapłaciłaś za zamówienie, nie ma opcji, żeby zamówienie do nas nie trafiło :)

Jakie są sposoby płatności w sklepie?

W sklepie Pinky Planet oferujemy szereg metod płatności, aby każdy klient mógł dokonać jej w dogodnej formie:


- PayU - w tym także Twisto (odroczona płatność). Przeczytaj tutaj jak działa Twisto: https://poland.payu.com/payu-place-pozniej/.

- PayPal - płatność internetowa
- Przelew tradycyjny
- Płatność przy odbiorze.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl, powered by Shoper.